کاغذدیواری
 
شرکت صنایع تولیدی کامپوزیت کاوه بیهود
تولید انواع وسایل کامپوزیت و طراحی و اجرای کلیه ی کارهای تزئیناتی واحد های مسی،اداری،تجاری،ویلا و....
پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : مهندس ابوترابی

۹ نکته در باره کاغذدیواری
) یکی از انواع پوشش دیواری، کاغذدیواری است که در انواع مختلف با طیف رنگی وسیع در بازار موجود است. کاغذ دیواری امروزه به دلیل داشتن نقش‌های متفاوت و زیبا می‌تواند تنها روی یکی از دیوارهای نشیمن یا پذیرایی نقش‌آفرینی کند و مکمل وسایل خانه و رنگ دیگر دیوارها باشد.


۲) کاغذ دیواری به دلیل نداشتن بوی رنگ و نصب سریع و آسان می‌تواند جایگزین خوبی برای رنگ‌های معمولی باشد. بسیاری از افراد به دلیل داشتن آلرژی به بوی رنگ، کاغذدیواری را به دیگر پوشش‌ها ترجیح می‌دهند. در ضمن در ساختار برخی رنگ‌ها سرب وجود دارد که برای سلامت کودکان مضر است‌ ولی کاغذ‌دیواری‌ها غالبا سلامت‌محورند.


۳) کاغذدیواری‌های جدید که در بازار وجود دارند، معمولا الیافی، قابل شستشو، ضدخش و ضربه، آکوستیک و با طول عمر بالا و مرغوب هستند و می‌توانند جایگزین خوبی برای دیگر پوشش‌های دیواری باشند.


۴) کاغذدیواری‌هایی که رنگ گرم مانند زرد، نارنجی، قرمز، آجری، زرشکی و هلویی دارند، محیط را دلنشین و جذاب می‌کنند. با استفاده از این رنگ‌ها می‌توانید فضا را غیر رسمی، دنج و خوشایند کنید. بهتر است از این رنگ‌ها در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و محلی که برای دور هم جمع شدن در نظر گرفته‌اید، استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های گرم در اتاق‌های شمالی هم توصیه می‌شود.


۵) به یاد داشته باشید که اگر الگوی کاغذدیواری‌تان خیلی نزدیک به هم و مرتب در خطوط افقی و عمودی قرار داشته باشد، نقش کاغذدیواری بر جلوه محیط غلبه خواهد کرد؛ به نحوی که مبلمان و و سایل داخل اتاق کمتر دیده می‌شوند.


۶) با استفاده از طرح‌های قطری و زیگزاگ می‌توانید محیط را زنده‌ و پویا جلوه ‌دهید. چنین طرح‌هایی به عنوان طرح‌های انرژی‌زا شناخته می‌شوند.


۷) با استفاده از کاغذدیواری‌هایی که طرح‌های شلوغ و گُل‌دار دارند، می‌توانید فضا را کوچک‌تر نشان دهید.


۸) با استفاده از طرح‌های افقی، می‌توانید خانه را وسیع‌تر و پهن‌تر از آنچه که هست، نشان ‌داده و در عین حال، با ایجاد خطای دید، سقف را به کف نزدیک‌تر نشان دهید.


۹) با استفاده از طرح‌های عمودی و با فاصله می‌توانید دیوارها را بلندتر جلوه داده و این حس را القا کنید که انگار سقف در فاصله‌ای مرتفع‌تر از ارتفاع واقعی‌اش قرار گرفته است.

 

سوالات متداول

 1. آیا می توان کاغذ دیواری را روی کاشی یا سطوح بتنی نصب کرد؟  خیر، کاغذ دیواری را نمی توان مستقیما روی سطوح کاشی شده، فلزی یا بتنی چسباند و در صورت لزوم، سطوح باید زیر سازی و ماستیک شوند.

2. منظور از قابلیت شستشو در کاغذ دیواری چیست؟ کاغذ دیواری هایی که با علامت washable  یا super-washable مشخص می شوند را بدلیل وجود لایه ضد آب وینیل روی آن، می توان به صورت مرطوب (مثلا با اسفنج خیس) تمیز کرد، که البته این شامل پاشش آب مستقیم نمی شود.

3. آیا می توان روی دیواری که رنگ و روغن شده کاغذ دیواری چسباند؟ بله، کاغذ دیواری به دیوارهایی که سطوح آنها رنگ و روغن قدیمی دارد براحتی چسبانده می شود.

4. هر رول کاغذ دیواری چند متر مربع را پوشش می دهد؟ اگر عرض رول 53 سانتیمتر (وطول 10 متر) باشد یک رول آن معادل 5.3 متر مربع است و اگر رول با عرض 70 سانتیمتر  (و طول 10 متر) باشد معادل 7 متر مربع است که در هر دو مورد باید پرتی (دور ریز) کار را هم در نظر گرفت.


نظرات شما عزیزان:

مهسا پاییزی
ساعت23:26---6 آذر 1392
خیلی عالییییییییییییییی عرفان
پاسخ:سسسسسسسسسسلام خیلی منون عزیزی


DELNAZ
ساعت20:36---30 آبان 1392
عالي بودن
پاسخ:منون از این که به من سرزدید


sadegh
ساعت20:30---30 آبان 1392
excellent
پاسخ:منون دوست عزیز ازاین که به من سر زدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
خرید ساعت مچیhttp://">ساعت مچی
عینک های آفتابی">عینک های افتابی
ادکلن زنانهhttp://">ادکلن زنانه
گن های لاغری">گن های لاغری
خرید ادکلن">خرید ادکلن
گن لاغری مردانه">گن لاغری مردانه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت صنایع تولیدی کامپوزیت کاوه و آدرس beautifulbuilding.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 35856
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج