دیوار شیشه ای
 
شرکت صنایع تولیدی کامپوزیت کاوه بیهود
تولید انواع وسایل کامپوزیت و طراحی و اجرای کلیه ی کارهای تزئیناتی واحد های مسی،اداری،تجاری،ویلا و....
پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:, :: 19:51 ::  نويسنده : مهندس ابوترابی

 

 


نظرات شما عزیزان:

سما
ساعت21:32---15 آذر 1392
سلام.جناب مهندس کارتون خیلی ظریف وزیبا بود.


انشا ءا... همیشه سالم وموفق باشید
پاسخ:سسسسسلم منون از این که به ما سرزدید


سما
ساعت21:30---15 آذر 1392
سلام.جناب مهندس کارتون خیلی ظریف وزیبا بود.

انشا ءا... همیشه سالم وموفق باشید
پاسخ:باعرض سلام منون از این که سرزدید


mahboOb
ساعت13:18---6 آذر 1392
خیلی قشنگه...

اصلا فک نمیکردم اینقد جالب باشه..

خوشحالم از این وبلاگ دیدن کردم
پاسخ:سسسسسسلام منون ازاین که از وبلاک من دیدن کردی وبانظرهای قشنگ خودتون باعث پیشرفت روزافزون ما شدید باتشکرمهندس ابوترابی


مهسا پاییزی
ساعت23:49---5 آذر 1392
سلام و خسته نباشی اقای مهندس

واقعا زیبا و جذاب بودن کاراتون

موفقیت روز افزون شما رو از خدا خواهانم
پاسخ:سسسسسسسسلام منون عزیز از این که به وبلاک من سرزدی


سحر
ساعت10:19---4 آذر 1392
سلااااااااااام مهندس ابوترابی کاراتون حرف نداره لااااااااااااااااااااااااااااا ایک



پاسخ:سسسسسسسسلام منون ازبازدیدشما


سحر
ساعت10:17---4 آذر 1392
سلااااااااااام مهندس ابوترابی کاراتون حرف نداره لااااااااااااااااااااااااااااا ایک


پاسخ:سسسسسسسسلام خیلی منون


صدیقه
ساعت16:51---1 آذر 1392
حرف نداره ...20202020
پاسخ:واقعا منون از این که اومدی


ziba
ساعت11:46---1 آذر 1392
عالی شد...موفق باشی
پاسخ:باعرض سلام منون زیبا خانم ازاین که به وبلاک من سرزدید خیلی افتخار می کنم من که همچنین دوستای دارم با ارزوی موفقعیت برای شما


ziba
ساعت11:43---1 آذر 1392
عالی شد...موفق باشی
پاسخ:اسخ:باعرض سلام منون زنبق جان ازاین که به وبلاک من سرزدید خیلی افتخار می کنم من که همچنین دوستای دارم با ارزوی موفقعیت برای شما


sahar
ساعت10:08---1 آذر 1392
سلاااااااااام .... واقعاااااااااااااا زیباست /// موفق باشین
پاسخ:پاسخ:با عرض سلام خدمت سحر خانم خیلی منون ازاین که اومدید به وبلاک من،ازاین که به من سرزدید افتخار می کنم چو دوستان من برای من ارزش قائل هستند وبرای شما از خداوند منان ارزوی سلامتی دارم


sahar
ساعت10:06---1 آذر 1392
سلاااااااااام .... واقعاااااااااااااا زیباست /// موفق باشین
پاسخ:پاسخ:با عرض سلام خدمت سحر خانم خیلی منون ازاین که اومدید به وبلاک من،ازاین که به من سرزدید افتخار می کنم چو دوستان من برای من ارزش قائل هستند وبرای شما از خداوند منان ارزوی سلامتی دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
خرید ساعت مچیhttp://">ساعت مچی
عینک های آفتابی">عینک های افتابی
ادکلن زنانهhttp://">ادکلن زنانه
گن های لاغری">گن های لاغری
خرید ادکلن">خرید ادکلن
گن لاغری مردانه">گن لاغری مردانه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت صنایع تولیدی کامپوزیت کاوه و آدرس beautifulbuilding.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 35860
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج